Pages

Followers :D

Friday, March 9, 2012

First love is hard to forget.

Kenapa cinta lama aku hadir ketika aku sudah mencintai orang lain ?

patot kah aku terima dia sedangkan dia telah menyakiti hati aku? yeap tak nafikan aku rindu dia tapi aku patot lupakan dia. Betol lah orang kata cinta pertama memang susah untok dilupakan. Even pmpuan tu berpura-pura dapat lupakan cinta pertamanya tapy bukan mudah membuang parut dalam jiwa.  Semakin pmpuan tu rndukn si dia smakin tu lha jgak dia dapat rasa betapa seksanya hati dia apabila trkenang memory yg lama. Yeap itu lha perasaan aku skang even aku bhgia sngt dgn org yg aku cinta skang. Tktahu nak kata apa sekarang. #TengahKecewa.
Thanks fer reading dis oke !

10 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Kesian Stella. Takpe, cinta pertama tu memanglah susah untuk dilupakan sebab ianya perasaan yang pertama sekali kita rasa pelik. Kan? :3 Tapi tak bermakna , cinta pertama tu mesti bersama kita selamanya. Hihi. Semoga Stella dpt lupakan si dia yg pertama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang =[ . Sedih sangat time tu , stella sbnarnyee masih menunggu dia . Tpi sha bnyak nasihat stella , jdy stella tk prlukan dia lagy :') . I'm too happy now . Sb ade mai , sha , ira dn yg lenn :) . At least skarang stella tak lonely cam dulu . Stella lgy bahagiaa dgn kawan-2 stella dripada sorang lelaki :) . That's why I smile everyday :) . Huhu , me too =) . Anw thanks dear <3 Iloveyou ;*

      Delete
  3. Good to hear you say that Stella :)
    True friends will always be right there for you ~
    But boyfriend / girlfriend comes and go .

    ReplyDelete
  4. Sha ! thats right dear ! :D . Bru stella sdar betapa pntingnyaa kawan darii llaki :) . Stella akan hargai korang sebaek mgkin ! :* . Words cannot describe how much I love you guys ! <3 . You guys are the best ! :D

    ReplyDelete
  5. Thanks dear <3
    Tapi pape pun , kita perlu sentiasa berbalik kepada Allah SWT okay :)

    ReplyDelete
  6. Aww pleasure dear =) . Hihi , Okayy <3 ! :) .

    ReplyDelete
  7. Mai ; sayang maii gilakkk :) . Anw , sory steal picture maii tanpaa permisision xD

    ReplyDelete
  8. susah nk lupe someone eh?
    basic lah tuu.den pon mcm tu jgk.
    kdg2 bile tringat,den pegi wall dy,tataw nape,automatik jea..smpai skrg..
    but still,dy tu takkan pernah nk ingat kat den dah..
    so,life have to go on..~ cheers oke? ^^

    ReplyDelete